søndag 18. februar 2018

Maskulint kort og tag

Hei. Vi i papirlosjen har en fantastisk sponsor i Scrapomania.no 
Denne måneden fikk jeg utdelt ett stempel og ett ark med maskuline motiver fra Studiolight. 


Dette var skikkelig gøy å leke seg med. Og jeg har laget ett kort og en tag. 
Stempelet har jeg mange flere ideer med for det var bare så digg og kan brukes over alt.


Først over til kortet.


Tannhjul diesen har jeg brukt prima sine rust paste på.
Jeg har brukt stempelet her og der rundt kanten.




Baksiden av kortet er enkelt pyntet og jeg kan bruke midt-stykket til skrivefelt.


Tagen er laget med samme mediene som kortet.
Rustpaste fra Prima, Dieser og ark fra Studiolight


Pyntet med litt metall jeg hadde liggende.


Tusen takk til Scrapomania.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar