søndag 21. januar 2018

Enjoy the little things

God søndag alle!

Losjejentene blir sponsa av Scrapomania med kortkit og denne måneden er det min tur til å virkelig kose meg med et nydelig kit i blått og grønt. Kitet fikk meg virkelig til å glede meg til våren når det begynner å bli grønt og blomstrer spirer og gror.

Månedens kortkit kan du bestille her, men du kan også bestille kortkit for 6mnd eller 3mnd. Du kan selvfølgelig også bestille enkle kit måned for måned.

Eg har laga 3 kort, men har både papir og pynt igjen til å lage meir.

Første kortet eg har laga så er basen vanilla og her er både hovedmotivet og pynten klipt ut fra et av mønsterarkene. Blomstrene og "kortet" som er hovedmotivet har fått et strøk med stickles.

 
 
Det neste kortet er basen i en nyelig grønnfarge, bazzill pear. Her er motivet også fra eg mønsterark sammen med deler av pynten. Blomstrene som er klipt fra mønsterark er satt på 3D-puter. For å skape litt variasjon, så har eg pynta med roser også sammen med et hjerte.
 
 

 
 
Det siste kortet er basen i bazzill Typhoon, her er hovedmotivet også 2 store blomstrer fra mønsterark som er satt sammen til en "bukett". Det var med noen nydelige hjerter i "trepynt", det fikk bli pynten her sammen med magebeltet til et av mønsterarkene med teksten These are the best days of our lives. Også her har blomstrene og hjertet fått et godt lag med stickles.
 
 
 
 
Slik ser det lekre kortkitet ut:
 
 
 
Det var alt fra meg i dag, minner om utfordringa vår Vinter, blå og hvitt som du finner her.
 
 
Klem DT- Monica
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar