torsdag 18. januar 2018

18. januar - Blå og hvit

God morgen!
I dag er jeg så heldig å få vise litt inspirasjon til Papirlosjen sin gående utfordring #Vinter, blå og hvit. 


Jeg ELSKER blått, og kunne nok scrappa kun i blåtoner om jeg fikk velge helt selv ;) Men syns vertfall at utfordringen er super, og håper flest mulig blir med :) 


Jeg har laget et kort med utgangspunkt i månedens sponsor "I am roses" som har gitt oss noen flotte blomster. Vinner av utfordringen kan også stikke av med noen. Nettsiden deres er absolutt vert å ta en titt på!. 






Jeg har også brukt hvit og blå bazzill, den blå er embossa med sølvpulver gjennom stensil. Brukte også 2 ulike kakeservietter, der den ene er farget lyseblå med Finnabair sin opal magic akrylmaling og en doily dies. I midten er en "medaljong" jeg har laga i papirleire, som jeg har malt i ulike blåtoner og med masse glitter på. Har ellers brukt osteklut, pyntegren med krystaller fra Kort og Godt, og en blad- dies, og massevis av mikroperler i blank og lyseblå. 

2 kommentarer: