fredag 18. august 2017

Dyrisk fra KreativeHenderDigis.

På facebooksiden KreativeHenderDigis finner du et stort og variert utvalg av digitale stempler. Vi i Papirlosjen er så heldige å få leke oss med disse og i dag skal jeg vise noen dyriske nyheter.

Jeg har valgt å holde kortene forholdsvis enkle for at motivene skal komme godt fram. En trenger heller ikkje skyggelegge disse noe nevneverdig da de er godt skyggelagt allerede.






Denne katta e jo bare RÅ! På første kortet har jeg brukt den som "pengelomme" inni kortet hvor jeg skar rundt poten og festet den litt nedenfor med dobbelt opp av 3D-puter. Neste gang tror jeg at jeg kommer til å bruke litt til for det ble trangt gitt. Men kjempestilig effekt!
Kort nr 2 er mer fargerikt. Kjempegøy å leke med farger. Begge pusene er fargelagt med Copics og jeg har lekt litt med bling på både krone og briller. Gitte har ikke lagt denne inn i systemet enda,men den er rett rundt hjørnet vil jeg tro :)



Denne voffsen her er bare fornøyelig. Igjen,lette å fargelegge og lette å klippe ut.



Denne herligheten var en liten utfordring å klippe ut,men absolutt verdt det. Kjempesøt og samtidig skikkelig kul!



De to siste valgte jeg å gjøre skikkelig søte. Slett ikke vanskelig med denne søte pusen som titter over kanten. Ta gjerne en titt i albumene hos KreativeHenderDigis. Kanskje du finner noe dyrisk du også? Og hvorfor ikke legge ved et bidrag eller tre i utfordringen vår "Alt er lov"?

Klem fra DT Belinda







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar