fredag 28. juli 2017

Gratulere med dagen!

I dag har eg laga et kort i 15 x 20 størrelse, litt større enn vanlig siden eg hadde skrevet ut motivet i stort format.

Eg hadde en tanke om at dette måtte bli ett søtt kort, så rosa burde være søtt nok :-) Når eg tenker søtt, så er det ofte med mye blomster. Men eg ønska at dette motivet skulle være i fokus, så då ville eg ikkje ta mye blomster på. Motivet er jo full i blomster, så litt blomster er det likevel ;-)


Eg har brukt 3D-puter under motivet noe som eg stort sett alltid gjør. Liker at motivet kommer "opp av" selve kortet.

Har brukt følgende til kortet:

Base: Bazzill Tutu pink
Panel: Bazzill Natural
Mønsterark: Maja Design - Summertime, Let's go for a ride, Maja Design - Summer Crush, First date.
Pynt: Doily, trepynt fra Wycinaka, blomster fra Panduro.
Dies: Gratulerer fra Papirdesign
Digi: Rory Sunflowers
Fargelagt med Promarkers.

Det var mitt inspirasjonsbidrag for i dag, håper dere blir med på utfordringa vår. Den passer alle siden den rett og slett heter, Alt er lov.



Klem DT-Monica




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar