torsdag 19. januar 2017

Hverdags glimt

Hei. I dag har jeg DT-innlegg for papirlosjen. Temaet for vår utfordring denne måneden er Stencil. Og jeg har laget en pl-side med bruk av stencil på mine pl-kort. Jeg har i dag brukt 2 stk stenciler. Bobbler og splash'er Boblene har jeg brukt glitterlim over, og splashen har jeg brukt nuvo over.


Bilda jeg har brukt i dag, er tatt etter en fjelltur. 
Vi var alle trøtte og slitne, men vi måtte lage oss mat og vaske opp . 
Humøret var på topp og vi hadde en koselig stund sammen på kjøkkenet.



Her har jeg brukt en bobble stencil til å lage bobler. 
Jeg har brukt glitterlim over stencilen for å få en såpeboble effekt.

Stjerner og bling er fra Kort og Godt. 
Teksten små øyeblikk er fra wycinanka.

Vil du se mer om hvordan jeg har laget min pl-side, kan du ta en titt innom bloggen min


 Har du deltatt på Papirlosjen sin utfordring Stencil? 
Du har fremdeles mulighet til dette. Utfordingen varere helt frem til 31.01.2017

Klem DT-Elisabeth



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar