fredag 4. mars 2016

Kort kit fra Scrapomania.

Hei. Vi som er designere i papirlosjen er så heldige at vi får teste ut månedens kit fra Scrapomania. Denne gangen har jeg fått lekt meg med alver og feer i ett eventyrlig kit fra scrapomania.

Jeg var så ivrig i min tjeneste at jeg helt glemte å ta bilde av selveste kitet.
Men her er ihvertfall det jeg lagde av kitet.



Det første jeg lagde var en diger tag. 
Syns feen var så nydelig og jeg hadde ikke hjerte til å ødelegge den. 
Så da ble det en stor og flott tag
Pyntet enkelt med litt papirstrimler, blomster og paljetter. 
Og selvfølgelig bånd i toppen.




Mitt neste bidrag ble ett lollipopp-shaker-kort. 
jeg har aldri laget lollipopp kort før, så dette var gøy.


Baksiden. 
Jeg har også laget pinnen selv. Tok en strimle papir i ønsket høyde og ca 5-6 cm brei. 
Så er det bare å rulle den sammen så stramt man vil ha den.




Mitt neste kort, er brettet i 3 deler. Og på den fremste siden går motivet nesten helt ut.


Flotte ark fra kaiser craft med fine vers og sitater på. 
Passet perfekt til innsiden av kortet. 
Og ett stort skrivefelt for den skrivelystne :-)




Så ble det ett litt mer "voksent" kort. 
Selv om dette var ett kit med mye feer og engler og mer for barne kort, 
så går det fint an å lage litt mer voksene kort også. 
Inni ovalen kan man eventuelt lime inn ett bilde.


Så måtte jeg selvfølgelig lage en pl-side. 
De som kjenner meg, vet at jeg har en stor lidenskap for project life, 
og jeg syns det er kjekt å vise at ett kort-kit kan brukes til mer enn bare kort.


På alle mønster arka, er det tekst border nede på av-klips kanten. 
Disse er perfekte å bruke, for å tekste bidraget.
På sidelommen har jeg brukt fuse toolen min for å lime sammen lommen, 
sånn at paljettene ligger på plass. 


Det var det jeg hadde for denne gangen. 
Håper dere fikk litt inspirasjon til hvordan du kan bruke ditt kort-kit. 






2 kommentarer:

  1. Du har laga så utruleg mykje fint med det kortkittet.

    SvarSlett
  2. Ska sei ein får mykje utav kort-kitet ♥
    Kjempeflott alt i hop :)

    SvarSlett