onsdag 17. juni 2015

Kortkit fra Scrapomania

Hei.
I dag er jeg, DT-Elisabeth, så heldig at jeg har fått lekt meg med månedens kortkit fra Scrapomania. Dette er ett klean and simple kit. Jeg har laget flere kort og også en PL-side av dette kitet.

Innholdet i kitet. I tillegg var der noen striper av grønt, rosa og blått papir, samt ett brudepar i tre som lurte seg unna bildet:-)

Mitt første kort er ett trekantkort.- Enkelt og rent.

Sånn ser det ut inne i kortet. Med plass til å skrive på sidene.
Kort nummer 2 ble sånn.

Kort som kan brukes til bursdag eller bryllupp.


Her måtte jeg dele opp teksten på rub'onsen for å få plass på taggen. Brukte her brun stempelpute rundt kantene. Denne fulgte ikke med i kitet
Til slutt ble det ett restekort.

Laget også en Project life side av dette kitet. Det går supert å bruke rester til å lage PL-sider. Jeg har måttet bruke litt stempler og alfabet som ikke var med i kitet.

Håper jeg har hvert til inspirasjon for dere:-) Ha en fin dag og nyt sommeren. Klem DT-Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Så flotte kort, liker stilen du har brukt!
    Jeg abonnerer selv på kort kitene og gleder meg til å motta denne forsendelsen...

    SvarSlett
  2. Tusen takk Bente:-) Ja dette var en god pakke:-) Mye fint å lage av dette kittet:-) Klem DT-Elisabeth.

    SvarSlett