torsdag 13. desember 2018

Luke 14

Jeg har fått helt dilla på eskene til Marinne Skjelstad. Og har laget en liten haug til nå. 

Sponsoren vår Wycinancka finner du som fuglebur, og noen pynt som stikker ut fra blomsten. 
Jeg syntes fuglene på grenen var så fine, at jeg ville ikke dekke dem, så det fikk i stede en liten dose glitter, som ikke vises på bildet. 

Rundt kanten har jeg festet "småsteiner" som jeg brukte på lys fat  for 15 år siden eller så. Stempelet er fra kort og godt, arket fra en Graphic 45 juleblokk. 


Klem Anita

14 kommentarer:

  1. Så fint det var! :) Og artig med den småsteinen da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, var kjempefornøyd med dem. Har masse "sånne" greier etter en periode med mye lys brenning her i huset. :)

      Slett
  2. Så flott eske 😍 nydelig mønsterpapir og fint pyntet 😊

    SvarSlett
  3. Nydelig! Fikk slik en Vintage Følelse.. Så stilig med småsteinene rundt kanten!

    SvarSlett
  4. Så mange artige detaljer! Utrolig flott mønsterark du har brukt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Liker veldig godt mønstrene i graphic 45, selv om jeg av og til synes de kan være litt utfordrende å bruke.

      Slett
  5. Kjempeflott øskje Anita 😉

    SvarSlett
  6. Så flott eske 👍 og gøy å få enda flere tips til bruk av ting som ligger og slenger rundt om i huset 😉👌

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Ja ikke sant, digger det når jeg finner nye bruksområder.

      Slett
  7. Så nydelig og stemningsfull eske😍

    SvarSlett