torsdag 18. oktober 2018

Bretteteknikk

God torsdag!
Bedre seint enn aldri dette inspirasjonsbidraget. 


Denne måneden har Papirlosjen utfordringen #mer enn en brett, og i den forbindelse har jeg laget et minialbum, om en kan kalle det for det. Min album har små tagger for små ord, men kan og ha bilder og annet inni. En ganske allsidig bretteteknikk, der det er enkelt å lage det mindre eller større, alt ettersom hvordan du vil ha det. 


Sponsor denne måneden er Papirdesign, og jeg har brukt ulike mønsterark derfra. 


Først et lite videoklipp der jeg viser bretteteknikken, så litt bilder nedenfor :)




Så litt bilder 


fremside



Bakside

ene siden av "albumet"

Noen av taggene jeg har inni 

andre siden


Produktlisten er ikke særlig lang på dette kortet. 
Har bare brukt to ulike ark fra Papirdesign, "mellom barken og veden" og "et lite glass"
bazzill i kraft, samt ulike dies til taggene. 
Så en hjertedies, chipboard og vinflaske av ukjent design. 

Håper dere likte og har lyst til å prøve denne teknikken selv, og bli med på utfordringen vår da vel :)
Klem fra DT-Synnøve

1 kommentar:

  1. Virkelig flott kort.Love it <3 Spennende brette teknikk.Du er utrolig kreativ og flink Denne har jeg ønske om å prøve meg på. Finnes det en mal på denne.?

    SvarSlett