torsdag 20. september 2018

20.september, et lollipopkort

God morgen!

Det er slutten av september, og her på sunnmøre har det regna både katter og kaniner ;)


Det er altså perfekt scrappevær! Jeg har laga et inspirasjonsbidrag til Papirlosjen sin utfordring #blonder og bånd


Vi er så heldige å ha Kort & Godt som sponsor denne måneden, og de har også premie til vinneren. 

Jeg har laget et lollipopkort, for det var det første jeg tenkte på når jeg hørte om utfordringen blonder og bånd. 


 Jeg har kledd et papirsugerør med washitape, så det skal matche kortet best mulig

Jeg har brukt en god del av Kort & Godt sine herlige dieser og ulik pynt. En detaljert oversikt over hva jeg har brukt, ligger nederst på siden. 



Utstyrsliste:


Håper dette kortet falt i smak
Så må dere kose dere med utfordringen våres, og mye scrapping

1 kommentar:

  1. Nydelig kort med masse fine detaljer. Takk for at du deler :-)

    SvarSlett