torsdag 14. juni 2018

Feriedrøm.

Utfordringen vår i juni heter ferietid og jeg har tatt meg litt friheter i å tolke den. Som dere kanskje vet er jeg over gjennomsnittet glad i det maritime så jeg har jo sett mitt snitt i å gjøre mitt inspirasjonsbidrag maritimt også denne gang.


Denne gangen har jeg laget en stor tag som representerer en av mine feriedrømmer som ungdom. Har du gått på bryggen i Bergen har du kanskje vært så heldig å få se den flotte seilskuten Statsraad Lehmkuhl ligge til kai. Jeg har alltid vært svært fasinert av denne flotte seilskuten og feriedrømmen handler da selvsagt om den. En kan nemlig få være med på tur men å skulle bidra med å klatre høyt i mastene skremte vannet av meg. Det ble aldri noe av den feriedrømmen men drømmer kan ingen ta fra en ;) 
Papiret jeg har brukt er fra Stampedia. Har brukt et klistremerkeark fra Kaisercraft. Fiskenettet er en die fra MarianneDesign. Jordkloden,luftballongen og pilene er fra denne månedens sponsor Wycinanka. De er blitt embosset med Distress embossing Powder,Sky Blue.

Har du en feriedrøm?Scrap den og bli med på utfordringen vår?

Klem fra meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar