søndag 15. april 2018

Lykken er å være to

Denne måneden så er jo utfordringa vår Bryllup, i dag er det eg som skal inspirere dere!

Eg har laga et kort i enkel og ren stil. Denne gangen har eg brukt embossing på ulike måter, både med embossingplate og med stempelpute/pulver.


 
 
 
Det er første gang eg har brukt vellum på kort og i tillegg embossa det. Veldig kjekt å prøve noe nytt, som eg bare har sett andre har gjort.
 

 
Kunne du tenkt deg å vært med i utfordringa vår, så finner du den her
 
 

Har brukt følgende til kortet:

Base. Bazzill white
Panel: Sølv foil og bazzill white
Embossingplate: fra Lifestyle Craft.
Ramme: fra sponsoren vår denne måneden: Wycinanka
Embossingpluver: sølv fra Ranger
Stempel: plate M-358 fra Kort og Godt
Stemplet på vellum og deretter tatt embossingpulver på.


Det var alt for i dag! Nyt resten av søndagen :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar