søndag 19. november 2017

Rammekort med monster!

Søndag og tid for inspirasjon, eg har enda en gang laga rammekort... Det er blitt ei skikkelig dille hos meg :-D

Eldstemann ble invitert i trippelbursdag i dag til klassekompiser, så då blei det rammekort til alle 3.
Når eg lager rammekort, så lager eg alltid et kort som eg limer fast i baksiden på rammekortet. Men denne gangen gjorde eg en enklere vri, men bare å ta kvit kartong å lime rett på og bruk det som skrivefelt.

 Kortene er like bortsett fra, bortsett fra det ene som har et anna mønsterark inni ramma. Mønsterarkene er fra ei gammel blokk fra Cosmo Cricket. Stemplene kommer fra Technique Tuesday og er satt sammen som ett stempel ved hjelp av maskinering.



Til å skrive navnet har eg brukt bølgepapp i oransje.
 
 
Baksiden gjorde eg veldig enkel med å frihåndstegne ramme rundt sammen med stempler fra stempelplata. 


Det var min inspirasjon for i dag, håper vi ser noen bidrag fra deg!


Klem DT- Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar