søndag 24. september 2017

Tag

Idag vil eg vise to tager eg har laga som inspirasjon til utfordringa vår Mixed Media. Denne gangen har eg virkelig leika meg og gått ut av komfortsona mi.... Og kosta støv av ting eg ikkje har brukt... Og så måtte eg jo prøve Distress Oxide som eg berre måtte ha...

Denne tagen har eg brukt Rust effect paste på. Her har kanten på tag, tannhjul og stjerner fått seg ein omgang med rust effekt. Dette vil eg prøve igjen altså.




Og på denne har eg leika meg med Distress Oxide. Kjekt å prøve litt nytt, og med litt øvelse så blir det sikkert enda bedre neste gang :)


Det var det eg hadde for idag, håper det har gitt litt inspirsjon til å vere med på utfordringa Mixed Media. Og kanskje prøve ting du har liggande som ikkje er blitt brukt. Ha ein flott dag og kos deg med scrapping :)

2 kommentarer:

  1. So pretty. I haven't used umbrella man for ages. Really must dig him out. Hugz

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you. I just had to use the umbrella man on the tag ☺ Hugs

      Slett