søndag 28. mai 2017

Lacy Sunshine

Jeg må bare si at jeg digger navnet på sponsoren vår denne gang, Lacy Sunshine, og ikke minst tema som er blomster. Det kan aldri bli for mye blomster!

Akkurat nå er det for varmt til å sitte ute i solen, så jeg koser meg ved hobbybordet, med et nydelig motiv, og noen lekre ark.

Arkene kommer fra Kaiser Kraft - Mademoiselle, og Joy Kraft - baby paper blokk. Blomstrene er hjemmelaget, alle utenom en liten rose fra Panduro. Ellers har jeg brukt rester av ark i ulike lillatoner, som passet til motivet.
De store rosene er laget med en 1,5" punch fra Panduro, og blader fra en Kort og Godt dies. De små blomstrene er laget med en dies fra Kort og godt. Gratulerer er fra Papirdesign.

Motivet Twirlberry's flower, er fargelagt med de fleste av mine Copic, jeg har ikke så mange, men jeg har fargene lilla, grøn og "hud".  Det gule er Promarker. Litt glitter på motivet for å få det til å "poppe" litt ekstra.


Du har forsatt noen få dager igjen av utfordringen vår, så hiv deg rundt. Det kan ikke bli enklere en blomster!



Klem DT- Anita






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar