mandag 27. mars 2017

Kortkit fra Scrapomania.

Å fåleke med kortkit fra Scrapomania er like spennende og utfordrende hver gang. Da har andre satt sammen papir og pynt som passer sammen,men det vil slett ikke bety at alle lager det samme! Det er kjempemorsomt å se hvor forskjellig resultatene blir av det samme utgangspunktet og her kommer mine papirkrumspring.

I dette kitet fikk vi utdelt dette:
Bazzill

Mønsterark

De samme mønsterarkene,andre siden.

Pynt

Og ja, dette kan nok tolkes som et rent påskekit,men med de herlige pastellfargene er det egentlig bare fantasien din som setter grenser. Jeg har laget et sett til påske(sjokolade-eske og lollipopkort til blomster), et bursdagskort i herlige pasteller og med en smakfull overraskelse og til slutt et stilfullt bryllupskort.





For å få oversikt over hvilke dieser jeg har brukt og flere bilder kan du klikke deg inn på bloggen min. Jeg anbefaler å prøve slike kortkit. Det er like spennende hver gang å se sniktitten som blir presentert den 01. i hver mnd. Kitslippen er den 15. i hver mnd og blir flott presentert i Scrapomania sin blogg. Vi sliter alle med litt tørke iblant. Det kan være nettopp det du trenger for å finne lysten til å kreere igjen?Hvorfor ikke prøve deg på et abonnement?


Kos deg med scrappingen!

Klem fra DT Belinda


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar