lørdag 12. mars 2016

Vi er heldige!

DT-teamet er så heldige at vi har mange flotte sponsorer! En av dei er Scrapomania, der har vi svært så heldige å få nydelige mønsterark fra Kort og Godt i tillegg til stempel.

I dag skal eg vise dere hva eg laga ut av mønsterarkene. Utfordringa med flotte mønsterark er jo at begge sidene på arkene alltid er så flotte at en ikkje klarer å bestemme seg for kordan bruke det.
Begge kortene er staffeli, dei er veldig enkle å lage i tillegg at dei gjør seg litt på f.eks et gavebord.

Bryllupskortet er i lyse farger med innslag av lys grå. Her har eg brukt samme mønsterark på begge sidene.



 



Det neste kortet har eg brukt både frem og -bakside av mønsterarket. Ellers veldig enkelt pynta med dieser og kvit embossing.


 
 

Det var mine kort for i dag, kjem et innlegg med bruk av stempelet eg fikk også om noen dager...

Klem DT Monica

2 kommentarer:

  1. Fine kort begge to ! Har den teksten med Kjærlighet og stempel av diesen med konfirmanten! Moro å se hvordan du har brukt det ! Takk for inspirasjon ! Klem ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det er kjekt å kunne inspirere andre :-) Ha ei fin og kreativ påske når den kjem.

      Slett