fredag 26. februar 2016

Kort og Godt og Magnolia



Scrapomania.no hadde noen stempel og ark som de gjerne ville at vi i Papirlosjen skulle vise frem :)  Som dere sikkert har sett så har flere av oss vist frem litt av disse og her er mine tager og kort med ark og stempel.

IMG_4624 

Først har jeg et kort med dette et flott stempel fra Magnolia, det finner du her (magnolia Special moments Tilda with her rabbit) om du og har lyst til å bruke det.  Jeg har fargelagt med mine Promarkere, om du vil vite fargekombinasjonene stikk gjerne innom bloggen min www.siriskort.no
Arkene er fra Maja design på dette kortet og om du synes de er lekre så finner du de her:  Ark fra Maja Design

IMG_4619 

Og så er det over på de lekre arkene fra Kort og Godt, her har jeg laget litt forskjellig av de, og arkene finner du her: Ark fra Kort og godt. 

Under følger flere tager, alle med dies fra Kort og Godt og :)

IMG_4618 

IMG_4615

IMG_4614

 IMG_4613

Da var vårsesongen med konfirmasjons tager også i gang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar