søndag 6. september 2015

Gode ønsker til Far.

I dag har jeg gleden av og inspirere dere her hos Papirlosjen. Vi har en ny utfordring gående som heter: Monokromatisk. Jeg vil jeg vise dere en konfekt eske som jeg har dekorert.  Dette er en konfekt eske av merket Gode Ønsker. Min far fylte år på fredag, så han ble den heldige mottaker av denne esken:-) og jeg håper og tror at han får mange gode minner når han ser på denne esken i lang fremtid:-)

Jeg har ikke brukt noen mal, bare klippet og limt etter størrelsen på esken.
Jeg har ikke dekorert med annet enn papiret på sidene, da jeg vil holde fokus på toppen.

Produkter jeg har brukt:

Ark fra Kaiser craft. serien Base Coat Collection
Brun Bazzil
Metall fra Korthobby
Blomster store fra Papirdesign
Blomster små fra Papirdesign
Bær fra Petaloo
Stempel fra North star design
Bling fra skattekammerset

Det var det jeg hadde for i dag.-) Ønsker dere å se flere detaljer besøk min blogg:-)
På Torsdag er det Dt-Ane Lene sin tur til å inspirere dere. Så følg med:-) 
Til vi sees igjen. Ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar