torsdag 16. oktober 2014

Litt inspirasjon.

Vi er straks midt i utfordringen vår som er blonder denne måneden og sjøl om hjertet banker litt ekstra for Rosa Sløyfe-aksjonen no,så har eg laget blondeinspirasjon til dokkar.

Blonder er rett og slett et must for mange scrappere og ofte blir det mange små rester.Eg e for eksempel lite flink til å kutte blondene rett,så det blir alltid en liten flik til overs.Og når en da i tillegg ikkje har hjerte te å kaste rester av nokke slag kan du no tenke deg kor mange esker og skuffer med "det rare i" som befinner seg i mitt kaos ;)

Det var nettopp det som skjedde med blonderesten som vi ble sponset med av Frede S.Jensen.Du finner nettbutikken med stort utvalg innen hobby her.Eg har ikkje prøvd hverken bretteteknikken eller å lage blondeblomster før,men sier meg godt fornøyd med resultatet på begge.


For flere bilder og opplysninger om produkter kan du ta en titt i bloggen min.

Utfordringen vår finner du her.

Kos deg!

Klem fra Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar