onsdag 23. juli 2014

Inspirasjon fra DT Ane Lene - Sommerkort med kule Hilda

Håper ikke dere har smeltet bort i varmen.
Det er jo nesten for varmt for å scrappe,
men,
 jeg er avhengig...
 og får fort abstinenser 
hvis jeg ikke scrapper :-)

Jeg har blitt så inspirert av alle de flotte strand kortene 
som jeg har sett på blogger og på Facebook den siste tiden.
Og Hilda (damen på motivet) er ei flott og artig dame
og bruke på slike kort.
Man kan finne mange flotte 'Hilda-bilder' på Pinterest.

Vil du lese mer om kortet mitt,
og hva jeg har brukt,
så klikk deg inn på bloggen min her.

 

Mye fint på stranda man også kan bruke på kort :-)


Digger disse #stemplene!


Hvis du vil delta på utfordringen
vi har gående i sommer,
Så kan du klikke deg inn her, og levere ditt bidrag.
Hvis du ikke har blogg, kan du levere bidraget ditt på FB.

Så vil jeg ønske alle en fortsatt kreativ uke.

Smil fra DT Ane Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar